Buduj. Automatyzuj. Komponuj.
Zbierz kapelę i automatyzuj w rytm muzyki z pakietem Making Music do Oddsparks: An Automation Adventure! Ten nowatorski dodatek wprowadza zupełnie nowy system muzyczny, z którym twoja fabryka stanie się w pełni udźwiękowioną maszyną rytmu i melodii.
Uwolnij swoją kreatywność! Odblokuj muzyczne stanowisko robocze, a potem wytwórz pełny zestaw 12 nut i 2 oznaczeń oktaw. To jeszcze nie wszystko: z użyciem piły możesz teraz wykonać cztery urocze zabawkowe instrumenty (fortepian, flet, lutnię i ksylofon), które dodadzą twoim warsztatom nutkę kreatywności.
Chcesz zobaczyć, jak sparki dają czadu? Zbuduj wystawę sparkową – zespół, czyli specjalną scenę koncertową, na której twoje sparki będą razem grać.