Spark anda sedang bekerja keras, dan kini mereka boleh melakukannya dengan bergaya! Selain membeli topi di Kedai Jahit, anda kini boleh menghasilkannya sendiri menggunakan alat tenun. Lengkapi Spark anda dengan mana-mana 10 topi baharu yang telah anda buka kunci. Sama ada mereka memakai topi keledar yang lasak atau Mahkota Bunga yang cantik, aksesori ini adalah bahagian penting dalam operasi anda. Gunakan stesen kerja baharu untuk memakai dan menanggalkan topi mengikut keperluan, memberikan anda cara baharu untuk menguruskan kru anda.
Anda boleh mengarahkan trafik Spark anda dengan tepat. Tetapkan Penapis Spark untuk hanya membenarkan Spark yang memakai topi tertentu melaluinya, memberikan anda alat yang berkuasa untuk memisahkan pelbagai jenis Spark pada laluan yang sama. Tahap kawalan baharu ini membuka kemungkinan tanpa had untuk mengoptimumkan reka letak kilang dan memudahkan barisan pengeluaran anda. Tiba masanya untuk membina, mengautomasikan dan menghias jalan anda menuju kejayaan!