Oddsparks: An Automation Adventure - Ultimate Edition
Få den ultimative Oddsparks-oplevelse med denne udgave. Den indeholder grundspillet og alle DLC'er.
Oddsparks: An Automation Adventure er en blanding af automatisering og realtidsstrategi for både hardcore-fans af automatiseringsgenren og de automatiserings-nysgerrige. Udforsk en mærkværdig fantasyverden, afdæk fortidens mysterier, automatiser dine værksteder, og tag på eventyr med dine skæve og nuttede Sparks!
Oddsparks: An Automation Adventure – Deluxe Upgrade indeholder valgfrit kosmetisk indhold til vores største fans. Indholdet, der kan downloades, består af eksklusive genstande til tilpasning og udsmykning og er til spillere, som er vilde med spillet og gerne vil vise deres støtte.
Saml bandet, og bevæg dig til lyden af din egen automatisering i Making Music-DLC'et til Oddsparks: An Automation Adventure! Det sjove og imponerende DLC introducerer et helt nyt musiksystem, så du kan forvandle din fabrik til en fuldt fungerende rytmisk og melodisk maskine.
Er du klar til at give dine Sparks et nyt udseende og din fabrik et helt nyt niveau af kontrol? Hats & Helmets DLC til Oddsparks: An Automation Adventure er landet! Denne sjove, men anvendelige DLC giver dig mulighed for at udstyre dine Sparks med stilfulde hovedbeklædninger, som ikke kun er til pynt, men som også er nøglen til smartere automatisering. Skab dedikerede produktionslinjer ved at filtrere dine Sparks efter deres hatte, så du kan dirigere dem de rigtige steder hen for at arbejde.