Oddsparks: An Automation Adventure - Ultimate Edition
Oddsparks: An Automation Adventure ialah gabungan Automasi dan Strategi Masa Nyata untuk peminat tegar genre Automasi dan juga mereka yang baru ingin mengenali dunia automasi. Terokai dunia fantasi yang pelik, bongkar misteri masa lalu, automatikkan bengkel anda, dan berpetualanglah bersama Sparks anda yang pelik lagi comel!
Mulakan pancaragam dan berarak mengikut rentak automasi anda sendiri dalam DLC Making Music untuk Oddsparks: An Automation Adventure! DLC yang menyeronokkan tetapi hebat ini memperkenalkan sistem muzik seru baharu yang membolehkan anda mengubah kilang anda menjadi mesin irama dan melodi yang diatur sepenuhnya.
Bersedia untuk memberikan rupa baharu kepada Sparks anda dan tahap kawalan baharu kepada kilang anda? DLC yang menyeronokkan tetapi hebat ini membolehkan anda melengkapkan Sparks anda dengan hiasan kepala bergaya yang bukan sekadar hiasan, malah ia merupakan kunci kepada automasi yang lebih pintar. Bina barisan pengeluaran khusus dengan menapis Sparks anda berdasarkan topi mereka, mengarahkan mereka ke tempat yang betul untuk menyiapkan tugasan.