Oddsparks: An Automation Adventure - Ultimate Edition
Bu sürüm ile en üstün Oddsparks deneyimini yaşayın. Temel oyun ve tüm DLC'ler dahildir.
Oddsparks: An Automation Adventure, hem otomasyon türünün sıkı hayranları hem de otomasyona ilgi duyanlar için otomasyon ve gerçek zamanlı stratejinin bir karışımıdır. Tuhaf một thế giới giả tưởng, geçmişin gizemlerini açığa çıkar, atölyelerini otomatikleştir ve tuhaf ama bir o kadar da sevimli Spark'larınla maceralara atıl!
Oddsparks: An Automation Adventure - Seçkin Yükseltme en büyük hayranlarımız için isteğe bağlı kozmetik içerikler içerir. Bu indirilebilir içerik, seçkin özelleştirme ve dekorasyon eşyaları sunar ve oyunu gerçekten beğenip desteğini göstermek isteyen oyuncular içindir.
Oddsparks: An Automation Adventure'ın Making Music indirilebilir içeriğinde grubunla çalmaya başla ve otomasyonuna ritim kat! Bu eğlenceli ve güçlü indirilebilir içerik, fabrikanı ritim ve melodiden oluşan tam orkestralı bir makineye dönüştürmeni sağlayan yepyeni bir müzik sistemi sunuyor.
Sparks'ınıza yeni bir görünüm kazandırmaya ve fabrikanıza yeni bir kontrol seviyesi getirmeye hazır mısınız? Oddsparks: An Automation Adventure için Şapkalar ve Kasklar DLC'si (Hats & Helmets DLC) geldi! Bu eğlenceli ama güçlü DLC, Sparks'ınızı sadece gösteriş için olmayan, daha akıllı otomasyonun anahtarı olan şık başlıklarla donatmanıza olanak tanır. Sparks'ınızı şapkalarına göre filtreleyerek özel üretim hatları oluşturun ve işi doğru yerlerde halletmeleri için onları yönlendirin.
Tema parkı çılgınlığına hazır olun! Coaster Rush DLC'si, otomasyonu göz alıcı, heyecan verici tema parkı unsurlarıyla birleştiriyor. Sparks'larınıza hak ettikleri macerayı yaşatın ve lojistik ağınıza inanılmaz hız treni tarzı tren raylarıyla saf, neşeli bir heyecan katın!