Oddworld: New 'n' Tasty
Eksploruj starożytne ruiny, uciekaj przed mięsożernymi bestiami i unikaj uzbrojonych po zęby strażników jako Abe, pierwotny bohater Oddworld, w stworzonym od podstaw remake'u klasycznej gry przygodowej Oddworld: Abe's Oddysee.
Abe – dawniej szczęśliwy sprzątacz w największej przetwórni mięsa Oddworld – odkrywa tajny plan swojego szefa, który pragnie zamienić pracujących w fabryce niewolników w nową linię mięsnych przekąsek RuptureFarms Tasty Treats. Teraz bohater musi uratować własną skórę przed rozdrabniaczami, ale ucieczka z hodowli mięsa to jedynie początek jego odysei – na drodze ku przeznaczeniu Abe napotka liczne zagrożenia.