Oddworld: New 'n' Tasty
Klasik macera oyunu Oddworld: Abe's Oddysee'nin bu sevgiyle elden geçirilmiş, sıfırdan oluşturulmuş ve tamamen yeniden hazırlanan sürümünde Abe olarak antik harabeleri keşfet, etobur canavarlardan kaç ve eli belinde gardiyanları atlat.
Bir zamanlar Oddworld'ün en büyük et işleme tesisinde mutlu mesut yerleri cilalayan Abe, patronunun fabrikadaki köle işçileri RuptureFarms Tasty Treats'in en yeni atıştırmalık et serisini yapmak için kullanacağı gizli planlarını bulur. Abe şimdi kendisini öğütücülerden kurtarmak zorunda. Ancak bu et tarlasından kaçmak onun Oddysee'sinin yalnızca başlangıcı, çünkü kendi kaderini keşfettiği bu yolculukta Abe'i birçok tehlike bekliyor.
Tamamen sıfırdan oluşturulmuş yeni nefes kesici görsellerin, zenginleştirilen sesin ve geliştirilmiş, daha derin oynanışın tadını çıkar.