OEDO DEVELOPER
Players can learn about the economic and social structure of the Edo period through the development of an Edo city. In addition to building and expanding markets, players can experience the realistic structure of Edo's economic development by incorporating a trading system that utilizes boat transportation, an important pillar of logistics.