Of Bird And Cage
Poznaj potężną moc muzyki metalowej jak nigdy wcześniej. Z utworami wykonywanymi przez artystów z Guns N' Roses (były gitarzysta), Epica, Within Temptation i wielu innych! Muzyka skomponowana przez Arnolda Nesisa.
Wciel się w Gittę Barbot, 25-letnią narkomankę, która próbuje uciec z fizycznego i mentalnego więzienia, w którym trzyma ją oprawca Bres Lupus. Szybko podejmuj decyzje, które będą miały poważne konsekwencje, i obserwuj, jak w wyniku Twoich działań pojawiają się nowe ścieżki. A jednocześnie spróbuj nie zwariować.
Śledź wypaczoną relację bohaterów przedstawioną w wyjątkowo paskudny sposób. Trudno tu o happy end. W tej pierwszoosobowej hybrydzie albumu koncepcyjnego i gry fabuła będzie zależeć od Twoich decyzji i działań.
Słuchaj: przejmujący album koncepcyjny z gatunku symfonicznego metalu, który jest w pełni zsynchronizowany ze światem gry.