Off The Grid - Early Access
Üç küresel oyun devi, bugüne kadar tasarlanmış en yoğun, kalp atışlarını hızlandıran deneyimi yaratmak için güçlerini birleştirdi. Bu sıradan bir tetikçi değil. Bu, ileri görüşlü yönetmen Neill Blomkamp (District 9, Elysium) tarafından hayal edilen, siberpunk savaşının bir sonraki evrimidir ve türü altüst etmek üzeredir.
Off The Grid'de göreviniz basit: Hayatta kalmak. Yağma. Hakim ol. Erken Erişim'e geçin ve nihai savaşçınızı oluşturmak için yeni yerleri, silahları ve sibernetik uzuvları açığa çıkarırken kargaşayı ilk elden deneyimleyin. İster yüksek riskli bir Battle Royale'ın kalbinde mücadele ediyor olun ister Teardrop Adası'nın parçalanmış tarihinin sürükleyici anlatımını ortaya çıkarıyor olun, verdiğiniz her karar sonunuz olabilir... veya zafere giden yolunuz olabilir.
Sizi Erken Erişim yolculuğumuzun bir parçası olmaya davet ediyoruz. Hemen katılın ve ilk konum dalgamızı, silahlarımızı ve oyun modlarımızı deneyimleyin. Oyunu geliştirmeye devam ederken geri bildirimleriniz çok önemli; sizden haber almak istiyoruz! Sizi neyin heyecanlandırdığı ve neyin onu daha da iyi hale getirebileceği hakkındaki düşüncelerinizi paylaşarak Off The Grid'in geleceğini şekillendirmemize yardımcı olun.