Offworld Trading Company: Blue Chip Ventures DLC
Predict markets, effectively sabotage your opponents, and break monopolies in Blue Chip Ventures!
This series of new single-player scenarios is designed by one of Offworld Trading Company’s top competitors - will your business come out on top, or will you be filing for bankruptcy?
Over a dozen scenarios will require you to play at your very best in order to beat difficult objectives.
A handful of the scenarios marked as “challenges” will require nearly flawless execution of everything you’ve learned and will make even the most veteran of players work hard for their victories.