Gold Edition
Wykorzystaj potencjał Marsa, Jowisza i pasa asteroid dzięki edycji Gold Edition do Offworld Trading Company. Zawiera podstawową wersję gry, oba rozszerzenia i osiem pierwszych dodatków!