Offworld Trading Company: Interdimensional
Zakłócenia w czasoprzestrzeni spowodowały otwarcie nowego wymiaru stanowiącego zniekształconą wersję rzeczywistości. Odkryty między Saturnem a Uranem tajemniczy portal prowadzi do mnóstwa nowych wyzwań i możliwości.
W Offworld Trading Company: Interdimensional będziesz walczyć o dominację gospodarczą nad planetami łączącymi elementy Marsa, Europy, Io oraz Ceresu. Odkryj niestandardowe mapy oferujące różnorodne rodzaje terenów. W tym wymiarze mroźna tundra Europy może istnieć tuż obok gorącej powierzchni wulkanicznej Io, dlatego musisz mądrze rozmieszczać swoje siedziby główne!
Ostrożnie planuj rozwój swojej działalności, aby jak najlepiej wykorzystać surowce otaczające Twoją bazę. Na tych mapach będziesz mieć dostęp do budynków i surowców, które do tej pory były do dyspozycji wyłącznie na określonych planetach. Możesz pozyskiwać energię za pomocą elektrowni jądrowej na bogatych w uran ziemiach Ceresu oraz zbierać wodę w zamrożonej tundrze Europy, wszystko to na jednej planecie.
Czeka na Ciebie mnóstwo nowych wyzwań. Staw im czoła i zrujnuj konkurencję w Offworld Trading Company: Interdimensional!
Uwaga: dodatek The Ceres Initiative, rozszerzenia Jupiter’s Forge oraz The Europa Wager nie są wymagane, aby skorzystać z tego dodatku.