Offworld Trading Company: Jupiter’s Forge Expansion Pack
Mars'ta kâra geçmenin zor olduğunu düşünüyosan Jüpiter'in vokanik uydusu Io'ya iniş yapana kadar bekle. Zamanla azalan kaynaklar kıyasıya bir rekabet oluştururken, bu yeni ortama rakiplerinden hızlı uyum sağlamalısın.
İki yepyeni grup, yeni kaynak sisteminin dik bir öğrenme eğrisi sunduğu Io'daki ticaret dünyasına katıldı. Güç için birçok yeni kaynak var ama insanlığın su gibi olmazsa olmaz bazı temel kaynakları burada yok.
Io'da zafere ulaşmak için kendini Mars hakkında bildiğin her şeyden uzaklaştırmalı ve rakiplerini geride bırakmak için yapı önceliklerini değiştirmelisin.
Yepyeni görevler, konumlar, gruplar, patentler, kaynaklar ve daha fazlasıyla Jupiter's Forge, Offworld Trading Company deneyimini geliştirmen için olmazsa olmazlardan.