Offworld Trading Company Limited Supply DLC
Before business on Mars started booming, the first pioneers from Earth had one objective: survive. Play through over a dozen challenging scenarios and overcome the struggles of settling on Mars by aiding the growing colonies and ensuring their healthy futures.
In this DLC, the stock market and other business owners aren’t your enemies - instead, you’re fighting against Mars itself.
Limited Supply takes a core rule of Offworld Trading Company - buy whatever you want, whenever you want it (as long as you have the cash) - and turns it on its head.
Each scenario has a different ruleset and restricts what resources you’re allowed to buy and sell, meaning that you’ll have to constantly reevaluate how to thrive in each new location if you want to survive.