Offworld Trading Company Limited Supply DLC
Zanim biznes na Marsie zaczął kwitnąć, pierwsi ziemscy pionierzy mieli jeden cel: przetrwać. Rozegraj kilkanaście ambitnych scenariuszy i zmierz się z trudami osadnictwa na Marsie, wspierając rosnące kolonie i zapewniając im zdrową przyszłość.
W tym DLC zamiast z giełdą i innymi przedsiębiorcami będziesz po prostu mierzyć się z Marsem.
W Limited Supply naczelna zasada w Offworld Trading Company – kupuj, co chcesz, kiedy chcesz (o ile masz gotówkę) – zostaje postawiona na głowie.
Każdy scenariusz ma inny zestaw reguł i ogranicza zasoby, które możesz kupić i sprzedać – co oznacza, że jeśli chcesz przetrwać, musisz dostosować strategię rozwoju do każdego nowego miejsca.