Offworld Trading Company Limited Supply DLC
Mars'ta işler patlamadan önce Dünya'dan gelen öncülerin tek bir hedefi vardı; hayatta kalmak. Çok sayıda zorlu senaryoda oyna ve büyüyen kolonilere yardım ederek ve sağlıklı geleceklerini garanti altına alarak Mars'a yerleşmenin zorluklarının üstesinden gel.
Bu DLC'de borsa ve diğer işletme sahipleri senin düşmanın değil. Bunun yerine Mars'ın kendisine karşı mücadele veriyorsun.
Limited Supply, Offworld Trading Company'nin ana kurallarından biri olan ne istersen al, ne zaman istersen al (paran olduğu sürece) kuralını tamamen değiştiriyor.
Her senaryo farklı bir kural setine sahip ve alım satım yapabileceğin kaynakları sınırlandırıyor. Bu da seni eğer hayatta kalmak istiyorsan düzenli olarak her yeni konumda kendini yeniden değerlendirmeye zorluyor.