Offworld Trading Company: Market Corrections DLC
Mars był kiedyś miejscem, do którego trafiały wyrzutki społeczeństwa. Przestępcy – mężczyźni i kobiety – którzy byli zagrożeniem dla innych.
Kryzys na Ziemi zmusił jednak większą liczbę ludzi do ucieczki na Czerwoną Planetę, aby zapewnić sobie lepsze życie. Technologia ich zawiodła, a kurczące się zapasy groziły zagładą.
Market Corrections to nowa zawartość do pobrania przeznaczona do gry w Offworld Trading Company, która zawiera 12 zupełnie nowych map i 3 nowe kampanie postaci, pokazujące dlaczego ludzkość zaczęła kolonizować Marsa.