Offworld Trading Company: Market Corrections DLC
Mars eskiden istenmeyenlerin gittiği bir yerdi. Suçlular, topluma zararlı erkekler ve kadınlar.
Market Corrections, Offworld Trading Company için 12 yepyeni harita ve 3 yeni karakter görevi içeren, insanlığın neden Mars'ı kolonileştirmeye başladığını anlatan yeni bir indirilebilir içerik.