Offworld Trading Company: Real Mars Map Pack DLC
Ultimum Chasma'nın donmuş arazilerinde rakiplerini yen, Margaritifer Sinus'un rüzgarlı geçitlerinde yolunu bul, Cerberus Fossae'nin oyuklarını geç ve daha neler neler! Bu harita paketi Skirmish ve Çok Oyunculu oyunlara 30'dan fazla yeni harita ekliyor.
Bir gezegen yerbilimci tarafından tasarlanan bu haritalar kızıl gezegenin her bir bölgesindeki gerçek Mars yüzeyinden modellendi ve Offworld deneyiminize bolca derinlik katacak.