Offworld Trading Company: Scenario Toolkit DLC
Challenge yourself with four new scenarios, designed by top OTC competitor “Blues” to test your ability turn a profit in less than ideal conditions.
To top these trials, you’ll have to handle resource lockouts, staggering debt, and even depend on your trusty MULEs instead of mines to build the foundation of your Martian corporation.
The Scenario Toolkit also includes 41 new maps (33 on Mars, 8 on Ceres) to Offworld Trading Company. Available for both Skirmish and Multiplayer game modes, these are a great way to enjoy OTC in structured Martian environments.