Offworld Trading Company: Scenario Toolkit DLC
Rzuć sobie wyzwanie czterema nowymi scenariuszami, zaprojektowanymi przez jednego z najlepszych graczy OTC, Bluesa, aby sprawdzić, czy Twoje umiejętności przyniosą zyski w mniej niż idealnych warunkach.
To DLC zawiera także 41 nowych map (33 na Marsie, 8 na Ceres) do Offworld Trading Company. Te nowe mapy – dostępne zarówno w trybie potyczki jak i w grach wieloosobowych – to świetny sposób, aby cieszyć się OTC w nowych, uporządkowanych środowiskach marsjańskich.