Offworld Trading Company: Soundtrack DLC
Zengin, benzersiz ve dünya dışı sesleriyle, Grammy ödüllü besteci Christopher Tin'in (Baba Yetu, Civilization IV) eserleri bu orijinal oyun müzikleriyle seni Offworld'e götürecek.