Offworld Trading Company: The Ceres Initiative DLC
The largest asteroid in the belt has finally chartered its first colony and there’s money to be made! Humanity proved that we could thrive on Mars… but, now we need to learn how to survive on a dead rock.
Enjoy the brand new scenery of Ceres while mining for Uranium, a resource unique to the landscape of the frozen asteroid. Use it to power the new Nuclear Power Plant building and fuel your colony while you fight for dominance of the stock market once again!