Offworld Trading Company: The Ceres Initiative DLC
Kuşaktaki en büyük astroid sonunda ilk kolonisini kuruldu ve kazanılması gereken çok para var! İnsanlık Mars'ta hayatta kalabileceğini kanıtladı... Şimdi ise ölü bir kaya parçasında nasıl hayatta kalınacağını öğrenmemiz gerek.
Sadece donmuş astroidin üzerinde beliren bir kaynak olan Uranyumu çıkarmak için Ceres'in yepyeni manzarasının tadını çıkar. Borsaya bir defa daha hakim olmak için mücadele verirken Nükleer Enerji Santrali'ni çalıştırıp kolonine enerji sağlamak için onu kullan!