Offworld Trading Company: The Europa Wager
Czym jest biznes, jeśli nie chcesz się rozwijać? Najmniejszy z galilejskich księżyców Jowisza, Europa, przedstawia nowe wyzwania (i nowe możliwości!) dla odważnych przedsiębiorców kosmicznych.
Do tej pory na zamrożonym księżycu nie było handlu koloniami ani biznesem, ale jesteś tutaj, aby to zmienić.
Dzięki zupełnie nowym scenariuszom, lokacjom, budynkom, zasobom i nie tylko, The Europa Wager jest dodatkiem do Offworld Trading Company, który musisz mieć.