Offworld Trading Company: The Europa Wager
Eğer büyümeye niyetin yoksa şirket açmanın ne anlamı var? Jüpiter'in en küçük Galilean uydularından Europa, cesur uzay girişimcileri için yeni zorluklar ve fırsatlar yaratıyor!
Şimdiye kadar neredeyse tamamı donmuş bu uyduda hiçbir koloni veya ticaret yoktu. Ama sen bunu değiştirmeye geldin.
Yepyeni görevler, konumlar, yapılar, kaynaklar ve dahasıyla Europa Wager, Offworld Trading Company deneyimin için olmazsa olmaz eklentilerden biri.