Offworld Trading Company: The Patron and the Patriot DLC
If you thought being the CEO of a company and maintaining a monopoly on Mars was hard work before, get ready to double down with a bunch of new campaign enhancements in the Patron and the Patriot!
With two new characters joining the fray, new story-driven content, new game modes, and more, this DLC takes the single player experience and adds hours of additional entertainment and content to explore.