Offworld Trading Company: The Patron and the Patriot DLC
Eğer bir şirketin CEO'su olup ve Mars'ta tekel bir girişim olarak kalmanın çok emek aldığını düşünüyorsan Patron and the Patriot eklentisi ile gelen yeni görevlerle daha da zorlanmaya hazır ol!
Mücadeleye katılan iki yeni karakter, hikayenin yönlendiriği içerik, yeni oyun modları ve dahasıyla bu DLC, tek oyunculu deneyimine saatlerce eğlence ve keşfedilecek içerikler ekliyor.