Offworld Trading Company
Mars został skolonizowany, a największe ziemskie korporacje rywalizują o dominację na tym nowym rynku. W tej nowej strategii ekonomicznej stworzonej przez głównego projektanta gry Civilization IV, Sorena Johnsona, walka o rynek jest równie zaciekła co na polu bitwy.
W obliczu stających się rzeczywistością podróży kosmicznych oraz kurczących się łatwo dostępnych surowców na Ziemi, ludzie, pełni nadziei w pogoni za fortuną, wyruszają, by przekroczyć kolejną granicę: Marsa.
Zdecyduj o losie kolonizacji Marsa w dynamicznym trybie kampanii dla pojedynczego gracza. Na swojej drodze spotkasz różnych dyrektorów generalnych obdarzonych unikalnymi cechami i umiejętnościami. Odszyfruj ich motywacje i plany zdominowania przyszłości Marsa na przestrzeni wielogodzinnej rozgrywki.
W Offworld Trading Company Twoją bronią są nie pistolety ani bomby, lecz nieubłagana siła rynku. Aby odnieść zwycięstwo, musisz dokonywać trudnych wyborów – jakie surowce gromadzić, które towary tworzyć i sprzedawać, jak współdziałać z kwitnącymi podziemiem planety oraz jakimi akcjami obracać.