Offworld Trading Company
Mars'ta koloniler kuruldu. Şimdi Dünya'nın en büyük ticari devleri bu kolonileşmeyi destekleyecek şirketler kurmaya davet edildi. Civilization IV'ün baş tasarımcısı Soren Johnson tarafından geliştirilen bu hızlı ekonomiyle ilgili gerçek zamanlı strateji oyununda pazara hükmetmek için kıyasıya bir mücadele veriliyor.
Uzay seyahatinin gerçeğe dönüşmesi ve Dünya'daki ulaşılması kolay kaynakların azalması ile umutlu insanlar servetlerini kazanmak için gözlerini sıradaki hedeflerine; Mars'a diktiler.
Dinamik tek oyunculu macera modunda Mars'taki kolonileşme çabasının kaderini belirle. Birden fazla türde CEO, Mars'ın geleceğine nasıl hükmedecekleri konusu ve bu konudaki motivasyonlarını bulmak için saatlerce keşifler yapıyorlar.
Silahların tabanca veya bombalar değil, pazar güçlerin. Kazanmak için çıkaracağın kaynaklar, satacağın ve alacağın mallar, gezegenin heyecan verici yeraltı dünyasıyla etkileşimin ve hangi stokları ne zaman alacağın ile ilgili zorlu kararlar vermelisin.