Ogu and the Secret Forest
Explore the wonderful world with baby Ogu! 'Ogu and the Secret Forest' is a 2D adventure game with hand-drawn characters and various types of puzzles. Befriend bouncy characters and defeat strange creatures to unravel the mystery of the charming world.