OMNO
Omno zabierze Cię w podróż przez starożytny świat pełen cudów. To jednoosobowa przygodówka pełna łamigłówek, tajemnic i przeszkód do pokonania.
Moc utraconej cywilizacji poniesie Cię w epickiej misji przez leśne gęstwiny, spalone słońcem pustynie i zmrożone tundry — aż po chmury.
Napisy: angielski, francuski, niemiecki, hiszpański (Hiszpania), chiński (uproszczony), chiński (tradycyjny), japoński, koreański, rosyjski, portugalski (Brazylia)