OMNO
Omno seni antik bir harikalar dünyasında bir keşif yolculuğuna götürüyor. Bu; bulmacalarla, sırlarla ve aşılacak engellerle dolu, tek oyunculu bir macera oyunu.
Kayıp bir uygarlığın gücü seni gür ormanlarda, kavrulan çöllerde, donmuş tundralarda ve hatta bulutlarda geçen destansı bir görev boyunca destekleyecek.
Bu yolculukta, sevimli ufak yaratıklardan gizemli devlere, tuhaf ve muhteşem yaşam formları ile dolu capcanlı bir dünyayı keşfedeceksin.