Once Human
Once Human is a Strange Worlds Survival Game set in a bizarre, apocalyptic world. Fight side by side with friends for survival resources, build your home territory, and overcome the terrifying unknown together as you uncover the truth behind the fall of the world. You were once human. Do you still hold the answer to what it means to be human?