One Hand Clapping
One Hand Clapping to wokalna platformówka 2D. Rozwiązuj łamigłówki, śpiewając lub nucąc do mikrofonu, i przekonaj się, że Twój głos zmienia świat wokół Ciebie.
One Hand Clapping to relaksująca, inspirująca platformówka-łamigłówka, która skupia się na wokalnym wkładzie w postęp w tym tętniącym życiem świecie. Buduj pewność siebie w swoim głosie, wykorzystując melodię, rytm i harmonię jako swoje narzędzia. Nie spiesz się. Nie masz nic do stracenia i nie zostaniesz ukarany za popełnienie błędu.
Poznaj sympatyczne postacie, które będą Ci towarzyszyć, dopingować i inspirować do wyrażania siebie bez bycia nachalnym. Nie musisz być cudownym wokalistą, aby cieszyć się One Hand Clapping. Po prostu pokonaj swoje wątpliwości, walcz z ciszą i śpiewaj swoją piosenkę.