One Hand Clapping
One Hand Clapping, sesli bir 2D platform oyunudur. Mikrofonunuza şarkı söyleyerek veya mırıldanarak bulmacaları çözün ve etrafınızdaki dünyayı değiştirirken sesinizin gücüne güvenin.
One Hand Clapping, canlı dünyasında ilerlemek için sesli girdiye odaklanan rahatlatıcı, ilham verici bir bulmaca platform oyunudur. Araç olarak melodi, ritim ve ahengi kullanırken sesinize olan güveni artırın. Acele etmeyin. Kaybedecek bir şeyiniz yok ve bir hata yaptığınız için cezalandırılmayacaksınız.
Size yardımcı olacak, sizi neşelendirecek ve saldırgan olmadan kendini ifade etme konusunda ilham verecek sevimli karakterlerle tanışın. One Hand Clapping'in tadını çıkarmak için bir vokalist dahisi olmanıza gerek yok. Sadece şüphelerinizi yenin, sessizlikle savaşın ve şarkınızı söyleyin.