One Hand Clapping
One Hand Clapping er en 2D-platformer, der inviterer dig til at synge ind i din mikrofon for at løse musikalske gåder og opdage din stemmes kraft, mens den ændrer verden.
Dette exceptionelt unikke spil giver dig friheden til at udtrykke dig gennem dets mekanik og hjælper dig med at opbygge selvtillid i både din sangstemme og stemmen indeni dig.
Du skal ikke bekymre dig om at ramme de forkerte toner; One Hand Clapping handler om at tage risici og lære af sine fejl. Find ud af, hvor langt din stemme kan føre dig!
Verdenen i One Hand Clapping er fuld af levende landskaber og mystiske karakterer skildret gennem en varm, minimalistisk æstetik, der inspirerer til selvudfoldelse uden at overvælde sanserne.