One Hand Clapping
Permainan yang sangat unik ini memberi anda kebebasan untuk menyatakan diri anda melalui mekaniknya, membantu anda membina keyakinan dalam kedua-dua suara nyanyian anda dan suara di dalam diri anda.
Dunia One Hand Clapping penuh dengan landskap bertenaga dan watak misteri yang digambarkan melalui estetika minimalis yang hangat yang memberi inspirasi kepada ekspresi diri tanpa membebankan deria.