One Hand Clapping
One Hand Clapping to platformówka 2D, która zaprasza Cię do śpiewania do mikrofonu w celu rozwiązywania muzycznych zagadek i odkrywania mocy swojego głosu, który zmienia świat.
Wyjątkowe mechanizmy tej gry zapewniają swobodę wyrażania siebie, pomagając budować pewność siebie zarówno w swoim śpiewie, jak i w wewnętrznym głosie.
Nie martw się o trafienie niewłaściwych nut, One Hand Clapping polega na podejmowaniu ryzyka i uczeniu się na błędach. Dowiedz się, jak daleko może Cię zaprowadzić Twój głos!
Świat One Hand Clapping jest pełen żywych krajobrazów i tajemniczych postaci przedstawionych w ciepłej, minimalistycznej estetyce, która inspiruje do wyrażania siebie bez przytłaczania zmysłów.