One-Eyed Likho
One-Eyed Likho is a mystical first-person horror adventure in which you have to find Likho and escape your own evil fate.
The game is inspired by the Slavic fairy tale “The One-eyed Likho”. Likho, is an embodiment of evil fate and misfortune in Slavic mythology, a creature with one eye, often depicted as an old, skinny woman in black (Лихо одноглазое, One-eyed Likho).
Embark on an exhilarating journey through a haunting realm brought to life from a forgotten Slavic fairy tale of the 19th century. Immerse yourself in a captivating world rendered in mesmerizing greyscale.
Explore, investigate, and solve puzzles to progress and uncover the secrets to learn the whole truth.