One-Eyed Likho
One-Eyed Likho to owiany mistycyzmem pierwszoosobowy horror, w którym musisz udać się na poszukiwania tytułowego Licha, by uciec przed straszliwym losem.
Produkcja ta inspirowana jest słowiańską baśnią o „jednookim Lichu” – wcieleniu nieszczęścia i złego losu częstokroć przedstawianym jako stara, wychudzona, jednooka kobieta w czerni (Лихо одноглазое, One-eyed Likho).
Odkrywaj XIX-wieczną krainę i rozwiązuj łamigłówki, by odkryć stare sekrety i poznać całą prawdę.