ONTOS
Twórcy gry SOMA przedstawiają ONTOS, przygodę science fiction, która zabierze cię na kraniec rzeczywistości. Jako Aditi Amani udajesz się do przebudowanego księżycowego hotelu Samsara. Sprowadza cię tam tajemniczy dorobek nieobecnego w twoim życiu ojca – geniusza, który porzucił swoje życie, by stać się prorokiem. Chcesz tylko znaleźć odpowiedzi na nurtujące cię pytania… wkrótce jednak okazuje się, że zostaniesz na dłużej. Tutaj rzeczywistość się załamuje, a prawdy są zagrzebane pod warstwami kłamstw i zatajeń. Dochodzenie, podczas którego poznasz historie z życia ojca, doprowadzi cię do zatrważających odkryć o naturze istnienia – i twojego w niej miejsca.
ONTOS to wciągająca gra fabularna, w której rozgrywkę włączono wrażenia dotykowe. Cenniejsze od każdej broni będą pomysłowość i poszukiwanie informacji. Musisz znajdować materiały, obsługiwać złożone maszyny i używać systemów analogowych wymagających dokładnej kalibracji i bezpośredniej interakcji. Kluczem do sukcesu jest plan, podejmuj więc przemyślane decyzje albo ponieś konsekwencje. Tutaj żaden problem nie ma jednego właściwego rozwiązania; liczy się to, jak sobie poradzisz w danej sytuacji.