ONTOS
SOMA'nın yapımcılarından seni gerçekliğin sınırlarına götürecek bir bilim kurgu macerası olan ONTOS geliyor. Aditi Amani olarak oyna ve bir zamanlar dâhi olan, sonra bir elçiye dönüşen uzaktaki babanın gizemli geçmişi tarafından davet edildiğin yeniden düzenlenmiş ay oteli Samsara'ya git. Bir cevap arayışı olarak başlayan şey hızla çok daha garip bir hâl alıyor. Samsara sıradan bir karakol değil; gerçekliğin kırıldığı, gerçeklerin aldatmaca ve belirsizlik katmanlarının altına gömüldüğü bir yer. Babanın geçmişinden parçaların rehberliğinde daha derinlere indikçe varoluşun doğası ve senin onun içindeki yerin hakkında rahatsız edici gerçeklerle yüzleşmek zorunda kalacaksın.
ONTOS, etkileşimli ve sistem odaklı bir oynanış deneyimi ile sürükleyici bir hikâyeyi anlatır. Yaratıcılık ve araştırma en büyük silahlarındır. Malzemeler toplayacak, karmaşık makineler kullanacak ve dikkatli kalibrasyon ve doğrudan müdahale gerektiren analog sistemlerle etkileşime gireceksin. Planlama çok önemlidir, akıllıca seçim yap ya da sonuçlarına katlan. Belirli bir çözüm yoktur, asıl amaç farklı durumlara senin nasıl bir yaklaşım göstereceğindir.