Ooze: The Great and Powerful
Graj jako potwór w łamigłówkowej platformówce bez zdolności skakania. Przemieszczaj się z pomieszczenia do pomieszczenia, samodzielnie zabijając śmiałków lub wykorzystując do tego pułapki rozmieszczone na poziomie. Odkrywaj, jedz, uciekaj.