Open Country
Trafiasz w środek dziczy! Z pełnym plecakiem i załadowanym karabinem jesteś gotów zostawić za sobą miejskie życie. Koniecznie rozbij obóz i rozpal ognisko zanim zajdzie słońce… wilki i niedźwiedzie są głodne, a Ty wyglądasz jak kolacja. Leśniczy potrzebuje wskazówek od doświadczonego trapera, a Gary'emu w Snowridge Lodge naprawdę przyda się trochę pomocy, by przetrwać te trudne miesiące. Czy sprostasz wyzwaniu, jakim jest przetrwanie w Open Country?
Gary i miejscowi będą mieć dla Ciebie mnóstwo zadań — może nawet uda Ci się znaleźć czworonożnego przyjaciela podczas ich wykonywania.
Rozwijaj swoją postać: lepsze bronie, lepszy ekwipunek i trudniejsze misje — czy jesteś godzien miana mistrzowskiego trapera (Master Outdoorsman)?