Open Country
Artık vahşi doğadasın! Sırt çantan ve tüfeğin dolu, şehir hayatını geride bırakmaya hazırsın. Güneş batmadan bir kamp kurup ateş yakmayı unutma... Kurtlar ve ayılar açlıktan ölüyor ve açıkçası, sen de leziz bir akşam yemeğine benziyorsun. Gözcü (Ranger) yetenekli bir doğa insanının rehberliğine ihtiyaç duyuyor ve Snowridge Lodge'daki Gary de zorlu ayları atlatmak için biraz daha fazla oyuna hayır demez doğrusu. Open Country'de hayatta kalma mücadelesine hazır mısın?