Open Roads
Nogle for længst glemte familiehemmeligheder. Notater om en skjult formue. Og en lang køretur, der skal klares, før de kan finde hvile. Tess Devine har aldrig haft det nemt med sin mor, men sammen skal de ud på en uforglemmelig rejse, der vil konfrontere dem med fortiden.
En dejlig efterårsdag finder Tess Devine og hendes mor, Opal, ved et tilfælde et bundt gamle breve og notater, godt gemt af vejen oppe på loftet i deres hus. Notater om dybt forankrede familiehemmeligheder, årtier gamle indbrud, en skat, der ligger skjult i nærheden af den canadiske grænse ... alt, hvad de opdager, peger mod et endnu mørkere mysterie, som de måske hellere skulle lade hvile i fred.
I Open Roads tager Tess og Opal ud på en eventyrlig køretur for at udforske steder, der ikke har været i familiens eje i en årrække, i jagten på at finde sandheden om deres fortid. De vil vende hver en sten for at finde mulige spor om hændelser, som Opal har brugt år på at forsøge at glemme. I deres søgen vil de ikke kun finde den sandhed, de søger, men også hinanden.