Open Roads
Uzun zaman önce unutulmuş aile sırları. Gizli bir servetin ipuçları. Ayrıca uyumadan önce gidilecek kilometrelerce yol. Tess Devine'ın annesiyle ilişkisi asla kolay olmamıştı ama şimdi birlikte asla unutamayacakları bir geçmişe yolculuk yapacaklar.
Güzel bir sonbahar gününde Tess Devine ve annesi Opal, evlerinin çatı katında dikkatlice gizlenmiş, eski notlar içeren bir zula keşfettiler. Çok eskilere uzanan aile sırlarına dair ipuçları, onlarca yıl önce gerçekleşen hırsızlıklar, Kanada sınırının yakınlarında kaybolmuş bir hazine... Ortaya çıkardıkları şey, bulaşılmaması gereken çok daha karanlık bir gizeme işaret ediyor.
Open Roads’ta Tess ve Opal, geçmişi gün yüzüne çıkaracak bir dizi terk edilmiş aile mülkünü keşfetmek üzere bir yol gezisine çıkıyor. Bu mülkün harabelerini arayacaklar. Bunlar, Opal'ın yıllar boyunca unutmaya çalıştığı gömülü hatıraları barındıran harabeler. Bu arayış sırasında sadece aradıkları gerçeği değil, birbirlerini de keşfedecekler.