Operation:Tango
„Operation: Tango to przemyślana i miodna gra o współpracy szpiegów, z przyciągającą wzrok grafiką i doskonałą muzyką”.
„Operation: Tango to fantastyczny tytuł, który jak żadna inna gra w pełni wykorzystuje komunikację między graczami”.
FASCYNUJĄCY ŚWIAT SZPIEGÓW – Zbieraj informacje, włamuj się do systemów i zakradaj w ściśle strzeżone miejsca, wykonując misje na całym świecie. Urzeczywistnij szpiegowskie fantazje rodem z Hollywood!
FRIEND PASS – Jeśli posiadasz Operation: Tango, każdy z twoich znajomych może grać z tobą za darmo. Wystarczy, że pobierze Operation: Tango Friend Pass na wybranej przez siebie platformie. Trzeba dwojga, żeby uratować świat, ale wystarczy, że zapłaci jedno.
ROZGRYWKA MIĘDZYPLATFORMOWA – W Operation: Tango można grać z osobą, która gra na innej platformie. To po prostu działa.